lauantai 7. maaliskuuta 2015

"Missä koi ja ruoste raiskaa ja varkaat murtautuvat sisään.."

Tai jotenki noin se raamatunpaikka meni. Kohta ei oo omaisuutta mitä koi ja ruoste pilais eikä tavaroita mitä varkaat vois viedä. Vain muutama "aarre" jää säilöön.
Tänään on ollut true bisnespäivä. Omaisuus myyntiin lähes kokonaan. Testasin jo, kuinka pärjään pöytälampun valos, kun kattolamput ja jalkalamppu lähtee :D

Mua on pitkään puhuteltu ajatuksiin, että onko tää todella sitä mitä mä haluan? Elää kauniissa kodissa, kaikki hyvin, näkemättä sitä elämän toista puolta. Tekeekö tavarat meistä turhamaisia? Hamstrataan jos jotaki krääsää, ihan vaan huvinvuoksi. Mä oon ajatusten tasolla tehnyt työtä luultavasti tätä luopumista varten jo paljon aiemmin kun tiesinkään koko reissusta. Katsellut mun kotia ja tavaroita joita oon huolella kerännyt. .."Pystyisinkö luopumaan tuosta?,, entä tuosta?".. 
Ja tullut siihen tulokseen, että sitten on ongelma, jos en pystyisi. Nyt mä sitten aloin kuvaamaan mun tavaroita ja pistin myyntiin facebook kirppiksille, joissa ne menee kaupaksi.
Eikä tunnu yhtään pahalta! Vaikka mietinkin, mitäs sitten kun mä kolmen kuukauden kuluttua tuun takaisin, rahattomana, kodittomana ja omaisuudettomana? :D Siitä se uus vaihe taas alkaa! 

Nyt on mulla käynnissä luopuminen maallisesta rihkamasta! Ja tuntuu hyvältä! 
Alla kuva, jossa myymiäni pikkutavatoita. 

Turhuuksien markkinat käynnissä.


Kohta lähestyy reissu! JEE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti