tiistai 7. huhtikuuta 2015

Write your story!



Turvallisesti perillä! Lento meni hyvin, Tel Avivin lentoasemalta otin nesher taxin (taksi on 10 paikkainen ja vie jokaisen perille), ensin mut pistettiin toiseen taksiin, odoteltiin jonkin aikaa että taksi täyttyisi. Jonkin ajan kuluttua mut siirrettiin toiseen taksiin ja sitten se matka alkoi. Kuulinkin koneessa vieressäni istuvalta mieheltä, että taksikuskit ajavat "lievästi" ylinopeutta. Tämä kaveri ajeli noin 130km/h keskellä kahta kaistaa! Jännitin kovasti löytääkö kuski perille, kun osoitteen kerrottuani hän näytti olevan hukassa, kysyi toiselta taksikuskilta ja hän ymmärtääkseni tiesi missä paikka sijaitsee. Kysyin varovasti "do you know where i'm going?" "yesyes!!" Mä rukoilin koko matkan että Herra, auta että mä pääsen turvallisesti perille! Ja luotin siihen, että pääsen.. noh olis se nyt, jos se huolenpito tyssäis tähän :D Heh.

Perille pääsin noin 2:30 luulisin, ellen vähän aiemmin. Meitä asuu täällä vapaaehtoisten asuntolassa, joka on työpaikkamme yhteydessä, ainakin ilmeisesti 8 ihmistä ympäri maailmaa. Ecuadorista, Koreasta, Hollannista ja Suomesta. Olen ehtinyt tämän aamun aikana tapaamaan heidät. Vastaanotto on ollut ystävällinen! Mun huonekaveri on Korealainen. 

Heräsin 8 jälkeen ja järjestin tavarat kaappeihin ja kirjoituspöydät kuntoon. Täällä meidän asunnossa on viileä joten otin kuuman suihkun heti aamusta. Ihanaa, että tuli lämmintä vettä! Astuin ulos ja tunsin lämmön ja auringon! Ihanaa, että hiuksia ei tarvinnut suihkun jälkeen erikseen kuivata, ulkona kun on niin lämmin :) Emma sanoi, että taitaa olla lämpimin päivä. Kuljin vähän ympäriinsä ja istuskelin hetken auringossa. Kiitin Jumalaa tästä matkasta, siitä että mä olin turvallisesti perillä. Siitä että jo lentomatkalla tapasin ihmisen, joka antoi vinkkejä mun reissua varten. Joka rohkaisi mua. Kiitos Herralle jokaisesta hetkestä <3 

"Author of my hope
Maker of the stars
Let me be Your work of art
Won't You write Your story on my heart"



Ps. 121:8
"Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti."

-Jessica


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti